Spindelfångare.

Jag städar och städar. Detta är som ett riktigt träningspass må jag säga! Dock så har jag ett problem. Spindelproblem med andra ord. Jag hatar spindlar, men en liten rackare har bestämt sig för att bo i mellanrummet mellan fönsterlisterna och fönstret - dvs så att jag inte kan komma åt att döda den. TIll på köpet är den så äcklig att jag inte har vågat döda den de gånger den krupit fram. Dessutom tror jag att den börjat få spindelbebisar eftersom det krupit fram några små kopior som jag fått tag i.... jag blir tokig!

Så jag googlade spindelfångare och hittade dessa på coolstuff.se





En spidercatcher som inte dödar spindlarna så att du kan släppa ut dom sen... även om jag inte har nåt emot att döda dom. Det andra är en bugbuster som du lixom suger upp spindlarna med. Undra om dom funkar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0