Rep och resfeber.

Hemkommen från rep på skolan... imorgon har vi två konserter! Efter lite kaosartad stämning så tycker jag vi lyckades få det hela under kontroll. Hur det än går så kommer mitt humör vara på topp. Jag lovar musik är bättre än droger. Det var alldeles för länge sen jag stod på scen och spelade... sist måste ju ha varit i Kanada? (Om man nu inte räknar när jag och Peter spelade på farmor och farfars ålderdomshem.)

Annars så har jag insett att jag ÅKER TILL JAPAN NÄSTA VECKA!! Är det inte helt crazy? Det känns inte riktigt på riktigt. Vad ska jag ha med mig? Och HOPPAS att flygplatserna i Paris öppnar tills dess... inte sugen på restrubbel.

Kommentarer
Postat av: En Daniel.

Du som är en Winnerbäck fan!

Melissa Horn, hört henne förut? Hon gör bland annat en låt tillsammans med Lars (Melissa Horn - Som jag hade dig förut), och resten av hennes musik är väldigt lik hans i övrigt också.

Är så frälst att jag sprider henne runt till alla jag vet om, och jag tänkte du kanske gilla't :)

2009-02-11 @ 23:22:59
Postat av: Marika

Sv: Ja, den är så jättesöt tycker jag :)



Oj JAPAN?! DET låter spännande! Vad händer där?

2009-02-12 @ 07:16:58
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/
Postat av: agnes

my god, ska du till japan?!?!?!?!?!?!? ÅÅÅH KAN DU SHOPPA ÅT MIG LITE VAAAAA

så himla kul! vad ska du göra där? glöm inte att gå på alla tempel, det var det bästa jag gjorde på hela resan( kom jag på i efterhand). haha.



tack, det var fint att blogga!

2009-02-12 @ 09:43:37
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/
Postat av: Marika

Ja men herregud ja.. Det låter verkligen huuur kul som helst :D ÅH. Avis jag bliiiiir.

2009-02-12 @ 18:30:15
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0