Mindspace!

Äntligen har projektet gått i land! Det är en sådan härlig känsla när något man kämpat för så länge till sist blir verlighet.

Nån gång i början på höstterminen sa Emma Lövgren, fd klasskompis och numera elevombud (eller nåt sånt) på skolan, att det skulle vara kul om Midgård hade en skoltidning.
- Du kan väl starta en Malin? Du tycker ju sånt är kul.
- Aldrig i livet. Jag tänker inte minsann ta på mig nåt.
- Nehe.. men tänk på det. Minns du inte hur kul det var på projektveckan då ni gjorde en skoltidning?
(Jag drömmer mig bort till den hektiska, men ack så roliga, veckan då min klass gjorde ett nummer av en tidning.)
- Som sagt, tänk på det.
- Jag är på.

Och från och med idag kan jag titulera mig chefredaktör. Underbart!
mindspacemagazine.se


Kommentarer
Postat av: Maria

Det kan jag säkert inte göra, och om du läste mitt inlägg noggrannt förstod du nog att det inte var vad jag menade heller. Blev bara förvånad över att ni körde samma koncept som tidigare.

2009-01-31 @ 19:31:25
URL: http://morrison.blogg.se/
Postat av: Walker

Du skulle ha sagt till!



Sådär, nu funkar sidan som den ska.



Kram!

2009-02-02 @ 09:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0