Mode, smink, shopping och kändisar...?

Så jag har tänkt en del på vad den här bloggen ska innehålla. Egentligen så är det väl anledningen till att jag väntat så länge med att skaffat en blogg... jag blir väldigt engagerad (kanske lite för mycket ibland) i det jag tar mig för och jag vill att det ska bli perfekt.

Funderade lite igår hur jag skulle lyckas ta över (blogg)världen med min blogg. Jag tänkte att jag skulle hämta lite inspiration från de bloggar som låg på topplistorna. Ganska snart insåg jag att ett perfekt framgångsrecept som bloggare är att vara tjej, säg 15-25, och skriva om mode, smink, shopping och kändisar.... ain't gonna happen, I say! Kläder i all ära, men nån slags gräns finns det väl.

Så det återstår att se var bloggandet tar mig. Jag tror jag ska vara kontroversiell, filosofisk, ironisk och rolig. Eller vad säger ni kära läsare?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad sägs om att vara sig själv ? :-)

2009-01-13 @ 22:35:56
URL: http://mylifestyle.blogg.se/
Postat av: simon thesayer

ironi är ganska 2004 men kolla gärna in min superblogg för inspiration. jag skriver om jeans, döden, film, sprit och spotify. ett bloggbråk är också ett hett tips för mycket trafik



längesen förresten! läget mallan?

2009-01-14 @ 22:49:58
URL: http://simonsager.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0