Söndagkväll.

Jag luktar pommes och känner mig lagomt mör efter arbetsdagen... Söndagkvällen är en sådan vanlig söndagkväll fylld med lite våndor över diskberget, morgondagens skola och sådant man inte fått gjort. Men jag har ju i alla fall tjänat pengar idag.. och det är ju bra. Dagen började för övrigt otroligt fint med att jag gick in till min faster och fick plocka ihop en liten buffe av thaimat till mig själv. Det värmde i hjärtat och var mycket gott.

Gårdagen spenderades med trevliga tjejer ute i Holmsund där vi ägnade oss åt mat av olika slag och intressanta diskussioner inom diverse områden. Och för att inte glömma kuddkrig i underkläderna... hm, eller hur var det nu igen? Mysigt var det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: simon

sv: ja, speciellt på att du kan styra lite också. känns säkert inte så bortkastat att sova när du får action under tiden

2009-01-25 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0