Back on track!

Efter 24 timmars resande kom jag hem igår kväll. På Arlanda noterade jag två saker som fick mig att förstå att jag var tillbaka i Sverige: 1. Vad långa alla är, var är pappa? (Under resans gång har vi aldrig tappat bort varandra, våran längd och västerländska utseende var väldigt utstickande.) 2. Vad skräpigt det är! Och ofräscha toaletter gämfört med Japan-standard.

Just nu känner jag mig ganska yr då klockan på min arm visar halv ett på natten, men Sverigetiden bara är ynka halv fem... när jag skrivit lite i min kalender och fått lite mer koll på vad som händer i mitt liv så kanske jag bjussar på lite fler bilder och såklart Japanbetraktelser.

PS. Jag saknade ris idag. Kanske måste något sådant klibbigt ris inhandlas så jag inte får abstinens..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0