Beds Are Burning.

Har ägnat några av de senaste dagarna till att spela in och mixa en låt i min egen lilla "hemmastudio" tillsammans med Peter. Riktigt roligt är det att spela in och idag gjorde jag ett myspacekonto så jag kan lägga upp lite låtar. Har för tillfället en stålsträngad akustisk gitarr hemma som påminner mig om vad jag brukade spela i Kanada, så det blir nog att spela in mer innan den ska lämnas tillbaka till sin riktiga ägare. Känns dock i fingrarna att man inte spelat på stålsträngat på ett tag... aj!

Nyfikna kan lyssna här :)

Kommentarer
Postat av: systeryster

Du är såå bra Malin! Grymt imponerad av din sång och musik!

Selma har suttit och vaggat/diggat nästan hela "beds are burning" , inte ofta hon stannar upp på det viset kan jag säga.

Kram!

2009-03-28 @ 08:51:09
Postat av: anonym

stämmer bra, jag verkar i det fördolda

2009-03-28 @ 15:05:34
URL: http://simonsager.blogspot.com
Postat av: hubert

Lät mycket bra! :)

2009-04-01 @ 10:08:59
Postat av: hubert

Lät mycket bra! :)

2009-04-01 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0