Jasmineris och japanminnen.

Ja, jag saknar Japan. En gång till ska jag trötta ut er med att säga: det är ett faschinerande land! Igår blev längtan för stor och jag inhandlade jasminris som jag åt med pinnar kombinerat med thaigryta från frysen. Jag har blivit en baddare på att äta med pinnar! Kan ju dock säga att det tog en himla tid att äta första veckan...











Här satt vi på en av de bästa restaurangerna vi besökte. Stod en skylt ute på gatan och när man gick in så blev man tvungen att ta hissen till fjärde våningen... dom verkade bli väldigt förvånade att vi utlänningar hittat dit. Där åt nån konstig förrätt som vi aldrig ens beställde, friterad tofu, wasabikryddat kycklingspett och "Californian sushi"... haha. Gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0