Min lilla bejby.

Många timmar vid datorn har jag spenderat på sista tiden. Sabbatsår.se är min lilla bejby som jag vårdar så ömt jag kan. Det är så himla kul att se hur det faktiskt blir bättre och bättre och att jag faktiskt börjar kunna lite om hemsidor nu. Snart publiceras den senaste versionen... har bara kvar att fixa till Livs blogg så är allt klart för Sabbatsar 1.0... eller nåt i den stilen. Ser det som funnits ute hittils som en testversion. Missa inte att följa Livs blogg när äventyret tar fart om ett par veckor! I will remind you.

Något som jag dock inte vårdar så ömt längre är min kära lägenhet. Nu blir det högsta volym och trubostädning tills jag börjar jobba. Malins lägenhet behöver detta! Och nu ska jag skynda mig att publicera detta så jag känner mig tvingad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0