Snart åker Liv till Mexico.

Idag kära vänner, tycker jag att ni alla ska slå upp VK och läsa artikeln om Liv! (Och för er som inte råkar bo i nån av the place to be, som t ex Umeå.. så är det Västerbottens lokaltidning.) Hon berättar om sin volontärresa till Mexico som blir verklighet inom några dagar och om vår hemsida Sabbatsår.se!

Kollade just igenom mina bilder och insåg att detta är den enda existerande bilden på oss två... tagen på min 20-årsfest.

Liv, som jag sagt förut: jag kommer sakna dig grymt mycket, särskillt eftersom att du kommer vara ute i ödemark och i princip okontaktbar - men jag vet att du kommer få en jättehäftig upplevelse. Och det är det livet handlar om, att ta risker och våga prova nya saker!

(Visst ser det förresten ut som att jag typ försöker slita av henne huvudet alternativt klösa fast mig så att hon inte kan komma loss ur mitt grepp?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0