Vuxenpoäng bara rulla in...

Det tog mig bara fyra år från att jag flyttade hemifrån att skaffa en brödrost. Och det var inte ens jag som skaffade den. Känner mig ganska vuxen nu när jag kan trängas med både en vattenkokare och brödrost i mitt lilla kök. En annan sak som jag tycker är ganska vuxet är att jag numera kan dricka vin, och tillochmed tycka att det är gott ibland. Hur gick detta till? Kaffe tror jag dock aldrig att jag kommer börja dricka... men vi får väl se. En vacker dag kanske även jag blir beroende av det svarta giftet.

Kan i alla fall rekomendera Cipresseto Rosato som är ett torrt rosévin med bärig smak och inslag av jordgubbar, körsbär och citrus. Vilken vinkännare jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0