Tjuvar och banditer - uppföljning.

Så det finns faktiskt hopp för mänskligheten. Även om min väska, mitt körkort, kredikort, mina kontanter och min mp3-spelare är borta, så har övrigt innehåll från min plånbok nu anlänt med posten; ihopsatt med ett gummiband och med en hälsning från en göteborgare som jobbar på hovrätten. Han hade hittat mina kort i en papperskorg, på nån gata där jag inte alls hade varit, och tagit upp dem. Sen måste han ha sökt på mitt namn för att få tag i telefonnummret till mina föräldrar dit han ringde för att berätta vad han hittat.

Nu slipper jag i alla fall skaffa nytt lånekort på bibblan, patientkort och vissa medlemskort... Tack du göteborgare, du är en gentleman. Och hoppas att inte papperskorgen var djup och fylld med äckliga saker.

Kommentarer
Postat av: Marika

Det finns en del guldkorn bland allt skrot! Men usch va kiligt att bli av med väskan!



Jag vet inte vad jag gör. Äter inte så mycket bröd och godsaker längre och har skärt ner på läsken bara.. Tränar en hel del också! Kanske har bra gener också.. Jag vet inte hur jag gör, det bara bliiiiiiiir! :D

2009-04-25 @ 20:35:10
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0