Ikeavåndor.

På onsdag ska jag mamma och Stefan på Ikea. För min del ska jag storhandla möbler för första gången. Dock har våndas jag över en sak. Vilken av dessa två byråer ska jag köpa?

Priset skulle ju egentligen kunna avgöra allt, men jag har faktiskt pengar som får spenderas på möbler nu... hur som helst kostar den mörkbruna 449:- och den ljusbruna 1295:-. Dilemmat ligger i storleken. Jag är tokig på att jag har så lite förvaringsutrymmen i min lägenhet och är lite less på att ha handukarna i tv-bänken om ni förstår hur jag menar. Den dyrare är ca 10 cm större (=mer förvaring) åt alla håll och ju ganska fin i färgen. Samtidigt kanske det blir som en stor klump i vägen för min garderob... hm? Från och med nu startar omröstningen. Vilken ska jag välja? Eller ska jag helt enkelt sluta va materialist och slänga allt jag äger... det är ju frågan. Tror inte det blir av dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0