Ordning och reda.

Igår och idag har jag städat massor. Kanske ska jag uppdatera er på spindeljakten? Såhär gick det: igår så hade äckelspindeln förflyttat sig till taket och jag insåg att nu var stunden kommen. Så med en stol och en gammal DN drog jag igång jakten. Dock så visade det sig att spindeln hade muterat till en gräshopps-spindel eftersom att den tog små skutt (jag lovar jag skrek inte) när jag försökte få tag i den. Till sist lyckades jag dock och nu ligger den i soptunnan. Hoppas den inte lämnade kvar fler spindelbebisar än dom jag redan dödat!

Till alla er djurälskare ska jag säga att jag tycker om djur och att de ska ha det bra - men när det kommer till kryp har jag faktiskt ingen medkänsla alls. Det är bra att de finns så att fåglarna kan äta dom, men annars är dom bara hemska!

Har i alla fall städat och rensat ut lådor, skåp och min garderob. Nu blir det att sälja på tradera! Än är jag inte färdig dock... imorgon blir det Ikea och i och med allt nytt som kommer in så ska det gamla också ut eller på sin plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0