Vegetarianen som åt korv.

Ikväll hände följande på jobbet då en kille kommer in:

killen: nu ska jag göra något galet...
jag: jasså?
killen: jag ska köpa korv!
jag: okej.. (jättegalet? hm)
killen: jag har inte ätit kött på fem år, är vegetarian.
jag: oj! men då ska du väl inte bryta det (får lite "prestationsångest" över smaken på korven)
killen: jo, nu är det dags känner jag.
jag: att sluta vara vegitarian?
killen: nej, men att äta en korv. bara ikväll.
jag: du får stanna kvar och äta den i så fall så jag får se ditt ansiktsuttryck.

killen säger att det kan han väl göra, och att han kan berätta om den är god.
så jag fixar korven. han tittar på korven, samlar mod och tar en tugga.

killen: helt ok. men inget jag kommer sakna...

Så blev han vegetarian igen.

The End.

Kommentarer
Postat av: Vegomamman

Låter som en rätt skön kille!

2009-08-02 @ 00:15:28
URL: http://vegofamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0