Bloggfix.

Städa var mitt uppdrag, men fixat med bloggen blev det. Var så stöddig att jag inte tog någon säkerhetskopia när jag skulle ändra menyerna på inläggs- och kategorisidorna vilket resulterade i att jag blev tvungen att återställa mallarna till ursprungsläge och börja om från början... Men, jag lärde mig någonting. Känner mig inte klar, men nu är det way past my bed time, så jag får fortsätta en annan dag.

Jag kanske ska bli bloggdesignare nu när jag inte verkar bli rockstjärna inom det närmsta året. Tål att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Vilken fin blogg du har!

Ska vi lägga till varandra på bloglovin'?



Kram!

2009-06-17 @ 17:53:17
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0