April, april.

Det ryktas om att det var +30 i Göteborg idag, men jag tror bestämt att det var ett aprilskämt.

Har du lurat nån idag? Jag glömde helt bort. Tror inte heller att jag blivit lurad idag, blåögd som man är. En gång lurade jag Peter om att en glassvamp (prydnadsgrej) vi hade hemma var en riktig, men mycket speciell svamp, som bara fanns i ett fåtal länder i hela världen. Jag drog det hur långt som helst och började berätta i vilka länder... och om jag inte minns fel så gick han på det - och påminner mig än idag om min onda natur. Men, det var länge sen. Minst tio år.

Minns inte riktigt vad jag och Peter försökte uppnå med den här bilden i juni 2004, men det var säkert kul då... tagen innan vi for till logen i Gräsmyr och buggade. Jag kom dock därifrån med traumatiska upplevelser efter att ha dansat med en svettig gubbe vars antydan till kulmage pressades emot mig.

Kommentarer
Postat av: Peter Wester

nostalgi feels kommer fram, likt ett tåg rullar in på stationen.

satan vad du kan få en att tänka tillbaka. och bilden... hej och hå. godnatt <3

2009-04-03 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0