En utmärkt brevbärare.

Förslag på framtida yrken till min systerdotter:
- utdelare av något slag, t ex brevbärare.
- lagerarbete där varor skall uppackas.
- butikspersonal som håller ordning på varorna så att allt står på rätt plats.

Detta grundar jag på att lilla Selma, under tiden jag befann mig hos min syster i Göteborg, ständigt intresserade sig för att flytta på saker, ta bort grejer från tv-bordet som brukar vara tomt, packa upp matkassar och väskor (min väska). Hon lämnar mer än gärna också ifrån sig det hon håller i. Till exempel hämtade hon saker från min shoppingkasse och kom med dessa till mig, en i taget. En utmärkt brevbärare med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0