Grattis till Umeå kommun! Jag är inte bitter.

Har precis betalat 162 kronor för en borttappad pa100-bok, känns ju lagom nödvändigt. Lär ju hitta den på något finurligt ställe imorgon... men ja, grattis till Umeå kommun som får mina pengar att köpa in en splitterny bok med.

Förutom det så sitter jag och är otroligt irriterad på min nya kamera, som då och då vägrar att överföra bilderna till datorn. "Går inte att läsa objekt från källfil". Snark vad less jag är på nya saker som inte fungerar - nya och dyra ska betyda bra och funktionsdugliga! Så inga roliga bilder från gårdagens maskerad kan jag bjussa på...

Annars längtar jag som tusan till varmare breddgrader, som till exempel Göteborg som jag ska till på tisdag :) På tal om varmare ställen så befinner sig min kära vän Liv på betydligt varmare breddgrader. Läs om hennes första intryck av Mexicos djungel på hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0