Kärlek och ålder.

Tröttheten slog mig precis med ett basebollträ i huvudet och jag vinglar runt i lägenheten och tänker att jag borde göra något produktivt. Tillexempel skolarbete, dammsuga eller nåt annat kul. Istället har jag gjort en mini-kladdkaka som står och i ugnen för att förhoppningsvis få upp mitt blodsocker (läs: jag var sjukt sockersugen.) Så nu sitter jag och känner mig misslyckad som dessutom skriver om detta i min blogg.

Botemedelt är såklart att klaga lite på andras liv, gärna kändisar, som ofta ska framstå vara så perfekta. Jag brukar oftast inte ha så stor koll på kändisar, skådespelare, programledare etc, men läste idag om Linda Rosing. Hon har haft något slags bachelorette-program för att hitta sin livskärlek, och kommit fram till att 19-åriga Hugo is the man. Linda är 35 och hennes dotter är bara fyra år yngre än hennes nya ragg. Är inte det lite äckligt?

Sådär ja, nu känner jag mig lite mindre misslyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0