Hej ilandsproblem.

Igår blev heldag på Ikea... klockan hann bli tolv på natten innan släpet var lämnat tillbaka och jag var hemma. Var kul att handla och hittade mycket bra!

Hela dagen idag har jag dock ägnat åt att vara arg som ett bi över Malm byrå som är så tung att jag inte orkat montera klart den, över att Nominell stol faktiskt inte går att montera ihop (trodde att ikeamöblerna var idiotsäkra...), över att jag köpt för lite av tyget Sara som nu inte når ända upp till väggen där det hänger, över att jag köpt Oxel madrassöverdrag 105cm istället för 120cm som skulle passa min säng så mycket bättre. Ikea ligger ju så långt bort ifrån Umeå så när man väl far vill man ju att det ska bli rätt.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Skönt att höra att det inte bara är jag som misslyckats med de "idiotsäkra" ikeamöblerna! =)

2009-08-09 @ 12:07:16
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0