Smart eller inte, det är frågan.

Så är det sista dagen på semestern, eller sista halva dagen.. börjar jobba klockan fyra. Tills dess blir det att banka lite Malmlådor till byrån. Angående gårdagens våndor så kom Stefan till min räddning. Han fick upp lampan, övertalade mig att skruva in skruvarna hårdare i byrån som var väldigt ranglig och fick ihop Nomine datastol! (Även om han först förstörde ett hjul så att det är löst. Kan dock tilläggas att det var jag som övertalade honom att det var nåt fel på hjulet och att en metallgrej behövdes ta bort...)

Flera gånger igår när jag kände mig som en idiot av diverse anledningar så repeterade jag för mig själv: jag är faktiskt smart ändå. Och snygg, tillade Stefan. Men, min Ikeahjärna är faktiskt sämst och jag har tagit sönder en lampa i hallen nu också....

Nån som vill köpa ett Oxel överdrag till en 105cm säng? Helt oanvänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0