Da Vinci koden.

Igår kväll började jag läsa Da Vinci koden, och nu har jag läst de 200 sidor som utgör halva boken. Ända sen den kom så har jag föreställt mig boken lite som en svårläst historiebok med en konstigt inflätad historia som bara känns konstlad. Men så är inte fallet! Några sidor - och så är man helt fast! Jag har aldrig läst en bok som är så spännande, intressant, lärorik och lättläst på samma gång. Så om den inte skulle överraska mig med ett dåligt slut så rekomenderar jag den varmt.

Tydligen har han skrivit några böcker före Da Vinci koden, så någon av de tidigare böckerna får underhåla mig på flygresan hade jag tänkt...

Kommentarer
Postat av: Marika

Sv: Jaaaa, meeeeen. Ibland känns det tungt när alla går på lov och man själv längtar efter semestern. Haha. Då känner man sig vuxen :O fast kanske inte gammal då.. hmm..

2009-02-17 @ 19:09:18
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/
Postat av: emelieh

Jag har hans tre böcker hemma, dom är GRYMMA!

2009-02-18 @ 12:37:13
URL: http://emii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag laste alla hans bocker for ett tag sen, och kan inte vanta pa att han ska skriva nagot mer!

Som din mattenord till bror kan jag saga att "Gåtornas palats" var ratt sa cool. Maste dock saga att Anglar och demoner ar min favo.

Simma lungt

2009-03-02 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0