En ny konstblogg!

Det är kul hur fler och fler tar sig ut i bloggvärlden. Idag sa en gammal klasskompis att bloggare fick för lite uppmärksamhet i sin barndom. Kanske finns en poäng i det - eller så behöver vi alla uppmärksamhet.

Hur som helst fick jag idag reda på att min kära syster skaffat en blogg! Otroligt passande är det en konstblogg där hon lägger upp bilder på sina tavlor. Gissa vem som hjälpt henne med den snygga headern? ;) Jag tycker i alla fall att ni ska kika förbi hennes blogg och ta en titt på tavlorna hon lagt upp hittils. Väntar med spänning på att tavlan föreställande mig på en cykel ska publiceras.

Att bero på cyklar så kommer min systerdotter endast känna igen mig bakifrån. Min syster och hennes pojkvän har lärt henne att peka på en tavla med mig när de frågar "var är moster Malin?" Problemet är bara att tavlan endast visar min bakdel, sittandes på en cykel, på väg ner mot en strand i Kalmar för ett dopp. "Tyvärr Malin, men hon kommer bara att känna igen dig bakifrån."

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaja, okej. Jag överdriver ju som bekant alltid i min blogg så du behöver ju inte ta allt för hårt på det. Inget personligt eller så. Ber om ursäkt om du tog illa upp.

2009-02-02 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0