Hur ofta ska man blogga?

Ja hur ofta ska man blogga egentligen? Inte för sällan i alla fall. Då blir ju bloggen tråkig. Å herre gud. Jag kommer blogga hela tiden - jag är ju en riktig datanörd. Även om det inte var någon nyhet, så insåg jag det återigen idag.
Designa bloggen var ju inte så svårt som jag hade trott... särskillt inte om man hängde på lunarstorm och gillade att göra flashiga krypins.. hehe. (Jag hette för övrigt lakristrollet.) Förutom dessa kunskaper så använde jag mig av  Designa din blogg, en mycket användbar hemsida.

Nej, nu är det dags att sova. Ensamt är det i min lägenhet efter att ha trängts här tre stycken sen i tisdags. Två kompisar från Kanada, Emily och Bradford, har varit på besök i drygt en vecka men påbörjade sin resa mot Skottland klockan fem i morse. Så sorgligt avsked blev det inte då vi ska ses nån stans i europa i sommar!

Såhär snygga var vi i tillsammans:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0