Eländes elände!

Usch och fy för att vara sjuk! Särskilt när studenten, och i synnerhet balen, är oroväckande nära. Som tur har jag världens gulligaste Stefan som trots min snorighet ville hålla mig sällskap. Med sig hade han även Disneyversionen av Treasure Island som var mycket underhållande även om jag behövde förklaring för att förstå handlingen...

Drastiska åtgärder har tilltagits och ikväll "smaksatte" min kopp japansk grönt te med tre gigantiska vitlöksklyftor. Hackade och sedan flytande i min tekopp drack jag motvilligt alltihopa i hopp om att bli frisk. Så om jag inte dött av vitlöksförgiftning borde min förkylning vara borta imorgon tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0