Härliga söndag!

Idag vaknade jag, utvilad, och tänkte: jaha, vad är det som ska bli gjort idag? Till min stora glädje upptäckte jag att jag har ingen-ingenting som måste göras! En dag med inga måsten då jag är dubbelledig, dvs inget jobb och ingen skola. Inga läxor och heller inget diskberg hemma.

Så jag har handlat ingredienser och ska laga fiskgratäng med lyx-creme fraiché och baka nåt gott till studentfikat, självklart något chokladigt. När jag var och handlade hittade jag, till min stora lycka, sushi som var på halva priset och bara kostade 30 spänn... synd att sushi är så dyrt i vanliga fall!

Ha en bra dag, nu ska jag äta sushi och slötitta på tv!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh dedär såg faktiskt riktigt gott ut, fast jag äter ju egentligen inte sushi, men ändå xD



fin blogg! :)

2009-06-08 @ 14:39:01
URL: http://lyckaan.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0