Version 1.0 uppe!

Så enligt planera har Sabbatsar.se version 1.0 nu publicerats! Jag inser att jag har blivit en riktig datanörd - yay! Jag lixom letar efter saker jag kan lägga till men inser att det kanske inte är så coolt med en klocka som tickar eller snöflingor som åker över bildskärmen... Relevant och användarvänligt ska det vara, punkt.

Till min glädje har Liv nu börjat blogga om sin resa till Mexico, som under - säg två veckors tid - blivit påkommen, planerad och (snart) genomförd. Fort har det gått! Om inte så länge åker hon iväg och jag kommer sakna henne så mycket. Är dock säker på att resan kommer bli grym och ett minne för livet.

Kommentarer
Postat av: anna

Men satan Malin. Ni har gjort den där hemsidan. Jag bara gapar. Hur har det gått till? Jag måste finläsa din blogg senare, men nu har jag en 1-åring att passa först

2009-04-08 @ 17:22:37
URL: http://heute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0