Solallergi.

Härlig härlig var gårdagens väder! Jag gjorde något som inte hör till det vanliga:
1. Solade. Kan minnas att jag solade nån gång förra året för första gågen på flera år.
2. Brände mig! Vilket jag inte kan minnas senast jag gjorde eftersom jag aldrig kunnat vistas i solen tillräckligt länge för att riskera att bränna mig.

Så jag säger att jag är taggad på sommaren fast händerna kliar, för min allergi verkar ha gett med sig lite.
Dock har jag insett att det måste vara minst lika jobbigt att vara allergisk mot pollen eftersom att det också begränsar en från att vara ute och göra vissa saker (typ njuta av doften av nyklippt gräs) och ger allergiska reaktioner. Fy för alla allergier!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoho, minus att majonäsen var slut och bönorna mögliga.. Men tonfisk hade jag!



Mumma att äta utan någonting till.. ;-)

2009-06-01 @ 23:14:01
URL: http://emii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0