Angående svininfluensan...

Som ni kanske märkt har jag lagt den här bloggen lite på is på sistone och skrivit mer på min nya blogg ekofin. MEN, läste precis en sak som gjorde mig så upprörd att jag måste skriva i min blogg igen.

Sammanfattningsvis så läste jag:
Snart påbörjas den stora massvaccineringen mot svininfluensan - men vad innehåller vaccinet, och är det ens testat? Den 1 juni i år trädde ett förbud mot användning av kvicksilver i amalgam och i många andra produkter, men nu två månader senare så ska alla svenskar få vaccininjektioner med kvicksilver! Den typ av kvicksilver som finns i vaccinet, etylkvicksilver, skadar cellerna i hjärnan.

Detta är inget som jag hört något om i media över huvud taget. Varför kan man undra? Läs detta intressanta blogginlägg här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0