Tidningsmani.

Sen jag började jobba på Pressbyrån har jag blivit så otroligt tidningsintresserad. Där jag jobbar har vi över 300 olika titlar och det finns verkligen tidningar om ALLT. När man går bland hyllorna så undrar man verkligen hur det kan finnas en marknad för alla dessa tidningar... typ tidningar om modelltåg, whiskey och husvagnar. Men tydligen går de ju runt!

Funderar på att börja prenumerera på något... på Tidningar.nu kan man prenumerera till låga priser. Perfekt att ge bort i present också!

Kommentarer
Postat av: anna

inte party hela veckan, bara hela helgen :] man kör på 12-timmars festande här, sedan hem och sova några timmar, sedan 12-timmar igen, hahaha!



hur är allt med dig malin? jag har världens sämsta minne (har väl supit bort mina hjärnceller), vad gör du nu? pluggar eller jobbar?

2009-09-14 @ 12:33:23
URL: http://heute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0